2014. április 8., kedd

Magyarország, Budapest, a Várkert bazár I. ütemének átadása, SzG3


Ha hivatalos levél lenne ez a beszámoló, akkor így kezdeném: folyó hó 3-án hivatalos utam során érintettem a Várkert bazár I. ütemének átadási helyszínét, amelyet sajnos pont az átadási ünnepség miatt nem tudtam megtekinteni. Ez úgy nagyjából azért stimmel. Alapvetően elfeledkeztem róla, pedig meg akartam nézni és csak ahogy az Erzsébet hídon buszoztam át, tűnt fel a nagy tömeg a Várkertnél. Gyorsan leszálltam a budai hídfőnél és legyalogoltam oda. Persze jól le volt zárva minden, a fekete öltönyös urak és kísérőik nagyon jól érezték magukat bent, ettek, ittak fotóztak, meg közlekedtek a mozgólépcsőn. Azt is utóbb tudtam meg, hogy a néhány képen (a kiálló várfalnál) látható 3 ember egy választási molinót eresztett le a várfalon, erről valószínűleg talán csak egy perccel csúsztam le. Csodálkoztam is hogy mit keresnek ott, azt hittem biztonsági emberek. Hát nem azok voltak. Legalább jó idő volt így a képek remélem jók lettek. Az biztos, hogy egy eléggé randa helyet sikerült újjá varázsolni, érződik a vadonatúj szaga a helynek. Egyébként megjegyzem, én soha sem voltam az Ifjúsági parkban, már akkor zsigerből irtóztam az öltönytől és a nyakkendőtől, inkább nem mentem oda. Egyébként még augusztusban lesz egy II. ütem, ekkorra készül el a mélygarázs meg a királyi kert rész (lehet hogy más is, de ezek a lényegi részek).

Vissza a főoldalra (katalógus)

 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
 a Várkert bazár
a Várkert bazár

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése