2014. április 2., szerda

Magyarország, Budapest, a 4-es metró Kálvin téri állomása, SzG3

Ahogy haladunk a Belváros felé, egyre látványosabbak a megállók. Itt a térfelszínen szinte semmi nem látszik, így ott nem is fényképeztem. Az új metró az aluljáró szinten keresztül érhető el, ill. itt csatlakozik a 3-as metróhoz. Itt érzek egy kis problémát, mert a 3-as metrónál eléggé kicsi táblák mutatják az átszállási lehetőséget (néha sokáig kell keresgélni, hogy merre is menjen az ember), ami ráadásul a megálló végében van, így szemmel nem látható. Persze ha már tudja ezt az ember, úgy könnyű. A megálló leglátványosabb eleme maga a mozgólépcső, amely a legfelső szintről úgy indul lefelé, hogy a kiinduló pontja pont a megálló szint felől induló mozgólépcső fölött van. Miután ugyanoda nem érkezhetnek a középső szintre, ezért ferdén széthúzták azokat, így egy kellemes asszimmetria került az állomásba (sajnos ez csak egyedül itt van). Kellemes a mozaik alkalmazása is, bár lehet, hogy én egy kicsit nagyobb felületen tettem volna ezt. Itt már eléggé szembeötlően látszik az a probléma (erre remélem van megoldás, csak én nem látom), hogy rengeteg olyan felület van, ami csak alpin módszerekkel érhető el és már most megáll rajta a kosz. Kíváncsi lennék ennek takarítására (ez a probléma más állomáson is fellép, de csak itt említem meg).

Vissza a főoldalra (katalógus)


04./ a Kálvin tér:














Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése