Ahogy haladunk a Belváros felé, egyre látványosabbak a megállók. Itt a térfelszínen szinte semmi nem látszik, így ott nem is fényképeztem. Az új metró az aluljáró szinten keresztül érhető el, ill. itt csatlakozik a 3-as metróhoz. Itt érzek egy kis problémát, mert a 3-as metrónál eléggé kicsi táblák mutatják az átszállási lehetőséget (néha sokáig kell keresgélni, hogy merre is menjen az ember), ami ráadásul a megálló végében van, így szemmel nem látható. Persze ha már tudja ezt az ember, úgy könnyű. A megálló leglátványosabb eleme maga a mozgólépcső, amely a legfelső szintről úgy indul lefelé, hogy a kiinduló pontja pont a megálló szint felől induló mozgólépcső fölött van. Miután ugyanoda nem érkezhetnek a középső szintre, ezért ferdén széthúzták azokat, így egy kellemes asszimmetria került az állomásba (sajnos ez csak egyedül itt van). Kellemes a mozaik alkalmazása is, bár lehet, hogy én egy kicsit nagyobb felületen tettem volna ezt. Itt már eléggé szembeötlően látszik az a probléma (erre remélem van megoldás, csak én nem látom), hogy rengeteg olyan felület van, ami csak alpin módszerekkel érhető el és már most megáll rajta a kosz. Kíváncsi lennék ennek takarítására (ez a probléma más állomáson is fellép, de csak itt említem meg).
A többi megálló:
01. a Keleti pályaudvar
02. a II. János Pál pápa tér
03. a Rákóczi tér
05. a Fővám tér
06. a Szent Gellért tér
07. a Móricz Zsigmond tér
08. Újbuda központ
09. a Bikás park
10. a Kelenföldi pályaudvar
Fotóalbum az összes megállóról
01. a Keleti pályaudvar
02. a II. János Pál pápa tér
03. a Rákóczi tér
05. a Fővám tér
06. a Szent Gellért tér
07. a Móricz Zsigmond tér
08. Újbuda központ
09. a Bikás park
10. a Kelenföldi pályaudvar
Fotóalbum az összes megállóról
04./ a Kálvin tér:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése