2014. április 15., kedd

Magyarország, Budapest, az Erzsébet tér és az Akvárium, SzG3


Ezzel a beszámolóval megvártam a tegnapi napot, mivel akkor volt a John Mayall koncert a nagy teremben és szerettem volna vele dedikáltatni a DVD és CD borítóimat. Sikerült és az együttes valamennyi tagjával is!! 81 éves és még nyomja az ipart!
Na de vissza a térhez! Sajnos itt is megjelenik az a sematikus modernizmus, amit már számon kértem máshol. Nem igazán van fantázia a térben, maximum jó iparos munkának tűnik (tervezési szempontból). A fröccsterasz nem tudom, hogy működni fog-e. A barmok viszont már össze graffitizték a tér lámpáit és annak világító felületeit. Én visszahoznám a középkor egyik jól bevált megoldását, a kézlevágást. Erősen meggondolnák, hogy nekikezdjenek! Eléggé vérmes hozzáállás a részemről, de ez tényleg felháborító. Most adták át és már belesz....tak az egészbe. Valamit tenni kellene ellenük! Ha elkapják Őket, nem egy enyhe ejnye-bejnyét kellene kapniuk, hanem akár 10 szeresét kifizetni a kárnak és legalább 1 év börtönt. Nem szoktam nagyon véresszájú lenni, de ez tényleg felháborító! 

Megint vissza a térhez! Az viszont jó ötlet, hogy a kulturális központ felett egy medence van, aminek átlátszó az alja, ez főleg nappal okoz nagyon jó fényeffektusokat az alatta lévő térben. Egyébként az egész egy kicsit a PECSÁ-ra hajaz, előtér, ruhatár, büfé (kocsma?) csak egy kicsit modernebben, kulturáltabban. Kíváncsi vagyok, meddig marad így?!
Tavasztól őszig ismét megjelent az óriás kerék, erről is feltettem néhány képet.

Vissza a főoldalra (katalógus)

az Erzsébet tér
az Erzsébet tér
az Erzsébet tér
az Erzsébet tér
az Erzsébet tér
az Akvárium
az Akvárium
az Akvárium
az Akvárium
az Akvárium
az Erzsébet tér
az Erzsébet tér
az Erzsébet tér, a Fröccsterasz
az Erzsébet tér
 az óriás kerék
 az óriás kerék
az óriás kerék

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése