Most vettem észre, hogy a 4-es metró "ideiglenes" (végleges) kelenföldi végállomásáról nem írtam. Essünk túl rajta, hogy legyen a sorozat teljes, ígérem nem lesz hosszú.
amint azt írtam, ahogy haladunk kifelé a belváros felől, a megállók úgy lesznek egyre dísztelenebbek. Mire elérünk ide, azt tapasztaljuk, hogy a megállók átalakultak egy - mondhatni - ipari csarnokká. Szín sehol, kivéve a megállók kék és sárga csíkját, valamint az aluljáróban az M1-M7 felé eső részeken kék mennyezetvilágítás kiegészítő fényeket. Az aluljáró teljesen keresztül szeli az állomást, immár kulturált közlekedést nyújt a két oldal között. Az aluljáróból úgy mozgólépcsővel, mint lifttel fel tudunk jutni a peronokig. Jó nagy, jól használható, nagyjából ennyi.
amint azt írtam, ahogy haladunk kifelé a belváros felől, a megállók úgy lesznek egyre dísztelenebbek. Mire elérünk ide, azt tapasztaljuk, hogy a megállók átalakultak egy - mondhatni - ipari csarnokká. Szín sehol, kivéve a megállók kék és sárga csíkját, valamint az aluljáróban az M1-M7 felé eső részeken kék mennyezetvilágítás kiegészítő fényeket. Az aluljáró teljesen keresztül szeli az állomást, immár kulturált közlekedést nyújt a két oldal között. Az aluljáróból úgy mozgólépcsővel, mint lifttel fel tudunk jutni a peronokig. Jó nagy, jól használható, nagyjából ennyi.
Vissza a főoldalra (katalógus)
A többi megálló:
01. a Keleti pályaudvar
02. a II. János Pál pápa tér
03. a Rákóczi tér
04. a Kálvin tér
05. a Fővám tér
06. a Szent Gellért tér
07. a Móricz Zsigmond körtér
08. Újbuda-központ
09. a Bikás park
Fotóalbum az összes megállóról
10./ a Kelenföldi vasútállomás:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése