2014. március 20., csütörtök

Magyarország, Hosszúpereszteg, Szajki tavak, SzG3


Itt viszonylag régen voltam, de miután megtaláltam néhány fényképet, úgy döntöttem, azért felteszem.
A 8-as útról kell Dél felé lekanyarodni Hosszúperesztegnél, a tábla szerint 4 km a távolság, ami igaz is lehet. Nagyon nyugodt hely, mivel elsősorban horgászparadicsom. Az Erdődy grófok a fák között csörgedező patakot több helyen felduzzasztották és így jött létre ez a 11 tóból álló tórendszer. Ebből a 6. tó szolgál a fürdőzés részre, a többi, mint írtam, horgásztó. Amikor Mi itt voltunk, a Jeli arborétumból jöttünk át, viszonylag hideg volt a vize, senki nem fürdött benne. Meg semmi nem volt nyitva. Olvasgatva az internetet, azt lehet mondani 1-2 fokkal melegebb mint az aznapi Balaton. Sajnos az alja eléggé iszapos, a fürdőzők felkeverik. Valahogy olyan túl nagy lelkesedéssel nem írtak róla. Ugyanez vonatkozott a vendéglátásra is. Viszont kiemelték az olcsóságát (parkolás, vendéglő, stb.). Lehet, hogy a kettő együtt jár. Időközben létesült egy kalandpark is itt, azt még nem láttam.

Vissza a főoldalra (katalógus)

Hosszúpereszteg, Szajki tavak
Hosszúpereszteg, Szajki tavak
Hosszúpereszteg, Szajki tavak
Hosszúpereszteg, Szajki tavak

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése